Bibliografia

Principal

  • The Long Tail: why the future of business is selling less of more: ANDERSON, Chris 2006 New York, Hyperion e-book
  • The Coming of Post-Industrial Society: a venture in social forecasting: BELL, Daniel 1973 New York, Basic Books
  • Le Capitalisme Cognitif: la nouvelle grande transformation: BOUTANG, Yann Moulier 2007 Paris, Éd. Amsterdam
  • La Era de la Información: Economía, Sociedad y Cultura: CASTELLS, Manuel 1997 Madrid, Alianza
  • Design Studies: a Reader: CLARK, Hazel e David Brody (ed.) 2009 Oxford, New York, Berg
  • “Design e mal-estar” in Design em aberto: COSTA, Daciano da 1993 Lisboa, Centro Português de Design
  • Oscilações do Gosto: DORFLES, Gillo 1974 Lisboa, Livros Horizonte
  • “Produzione, autoproduzione, autopromozione. Esperienze dei giovani designer in Europa” in IMBESI, Lorenzo, Design power: design cognitariat at work in the organiza tion of the knowledge capital: FERRARA, Maria Rita 2008 International DMI Educational Conference, 14-15 April, France

Secundária

Não foi definida bibliografia secundária